نوشته های جذاب رایتلی
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:,

خدای من... مرا جز تو کسی نیست که چیزی از او طلب کنم پس مرا ببخش و ببخش و ببخش... شارژ رایتل بگذار از دلم برایت بگویم گلم,که این آسمان همنوا با من است که دلم تنگ است و تنگ است و خدا با من است و آن کسی که با من است دارم راز و نیاز ها با او که تو را میخواهم و تو را میخواهم او که با من است میدانم که تو را میرساند به من

جدیدترین اخبار رایتل

آخر هر چیزی خوش است؛اگر دیدی خوب نشده بدان آخرش نشده!!

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

تواین روزای بی کسی دلم میگیره وقتی شباکنار اون آروم میگیره.... برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! خدا جون .. خوش به حالت .. که همه جا هستی ..! ما که هرجا هستیم دلمون واسه .. یه جا دیگه تنگ میشه . . !!

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

عمریست که خوگرفته ام به این ترفندت به دل دل کردن و...این نیشخندت جانم به لبم رسید ... مردانه بگو تا کی؟ من و دوری از لب و لبخندت؟ کارت شارژ رایتل به خدا گفتم: خدایا تو که میدونستی تنهام میذاره پس چرا بهم نگفتی؟! خداگفت: از بس بهت گفت: دوسِت دارم، منم باورم شد...!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: